.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"ارطه" به جمع شهرهای مازندران پيوست

فرماندار قائمشهر گفت: "ارطه" به جمع شهرهای مازندران افزوده شد.

‌علی پیرفلک اظهار داشت:‌ بنا بر پیشنهاد وزارت کشور، روستای قادیکلا ارطه مرکز دهستان بیشه سر از بخش مرکزی شهرستان قائمشهر به شهر تبدیل شد.
وی ادامه داد: روستای قادیکلای ارطه به عنوان مرکز بخش دهستانت بیشه سر پس از ادغام باروستاهای جوجاده ارطه، قاسم خیل ارطه، بورخیل ارطه، کفشگرکلا ارطه،ابوخیل ارطه و افراتخت از توابع این دهستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر ارطه شناخته خواهد شد.

فرماندار قائمشهر، تعداد جمعیت این هفت رو ستا را 10 هزار نفر برشمرد و گفت: شهرستان قائمشهر در حال حاضر دارای دو بخش مرکزی و کیاکلا و دو شهر قائمشهر و کیاکلا است.

وی تعداد جمعیت شهرستان قائمشهر را بیش از 300هزار نفر عنوان کرد.

سید علی ادیانی راد ‌ نماینده مردم قائمشهر،‌سوادکوه و جویبار چندی پیش در جمع مردم خطیرکلا قائمشهر از موافقت و صدور مجوز وزارت کشور برای افزوده شدن یک شهر به شهرهای شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: با مجوزصادر شده از سوی وزارت کشور، ‌روستای بزرگ خطیرکلای این شهرستان به شهر تبدیل شد.

مازندران هم اکنون دارای حدود 55 شهر است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مرداد 1390
شنیدیم آقای (ف) و آقای(ع-رئیس (ذفتر شجاعی)) تلاش زیادی در این زمینه کردند برای ساروی ها ..........م که نماینده آنها برای بعضی ها کار می کنند
نا شناس 7 مرداد 1390
اقای خبرنگار مهر کپی کردن خبر تا کی
حسین 7 مرداد 1390
دست ادیانی درد نکنه واقعا کار بزرگی کرد.فردا دفترش تو سطح شهر بنر میزنه که این حماسه بزرگ کار ادیانی بوده مثل منطقه بندی گاز.شمال نیوز جان جدیدا یکی به میخ میزنی یکی به نعل وجودشو داری کامنتمو بزار.
نا شناس 8 مرداد 1390
این دیگه چه اسمیه؟!!!!!!!!!
نا شناس 8 مرداد 1390
هنوز بنرهای تبلیغاتی اکبری که روش تبلیغات کرده بودند که کانتینرهای ماشین های نساجی اومده را یادمون نرفته ولی حالا می بینیم که همون کانتینرها خالی از اب دراومدن و دفترش با بوق و کرنال و در زمان شهادت یکی از ائمه در شهر قائمشهر دوره افتاده بودن و بوق بوق زنان کانتینرهای خالی را می بردند . بنرهای کذایی دفتر اکبری هنوز در ذهن مردم قائمشهر است که روش نوشته بود غروب بیکاری و طلوع اشتغال.شمال نیور جراتشو داری بزن
نا شناس 8 مرداد 1390
بوق و کرنال!.... بی سواد! جالب است: هرچه بیسواد تر سیاسی تر! چرا اینقدر به دنبال تخریب دیگران هستند؟ چه نفعی می برند؟ شمال نیوز اگر جراتش را داری کامنتهای این جوری را دیگر نمایش نده! اینجا که جای بچه بازی نیست! وزانت سایتتان افت می کند.
ماریا 24 مرداد 1391
عالیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.